FAQ
Szállítási információk
Részletes információkért kérlek olvasd el a szállítási szabályzatunk!
https://fragrancefleet.hu/policies/shipping-policy
Megsérült a rendelésem?
Visszaküldési szabályzatunk lehetővé teszi a sérült vagy hibás minták visszaküldését csere vagy visszatérítés céljából, az Ön preferenciáitól függően.
Higiéniai okok azonban megakadályozzák, hogy a felbontott vagy használt parfümös mintákat visszavegyünk. Kérjük, törött vagy kifolyt rendelés esetén vegye fel velünk a kapcsolatot!
Fragrancefleetinfo@gmail.com
Melyek a fizetési lehetőségek?
Rendeléseidet kártyával, vagy a futárnak utánvéttel is kifizetheted.
Utánvét (futárnál készpénz v. bankkártya) további díjjal jár, amely a végösszegnél kerül felszámolásra.
Mennyi ideig tart egy minta?
• 1 ml = kb. 15 fújás
• 2 ml = kb. 30 fújás
• 5 ml = kb. 75 fújás
• 10 ml = kb. 150 fújás
Az adatok az általunk használt atomizerekkel kerül kiszámításra!
Eredeti parfümöket dekantoltok?
Természetesen! Minden parfümöt hivatalos viszonteladó partnerektől szerzünk be.
Parfüm, Dekant szavatossága?
Dekantolás során kiemelt figyelmet fordítunk a parfüm oxigén és nedvesség bejutása nélküli kimérésére, így megvédve különösen az aromák elpárolgásától és az ennek következtében keletkező illatdeformációktól.
A parfümök száraz, sötét helyen tároljuk a tartóssága és az élettartam megőrzése érdekében.
Csomagpontba lehet rendelni?
Magyarország bármely GLS csomagpontjába tudsz leadni rendelést, azonban kizárólag bankkártyás fizetési módot biztosítunk csomagpontra történő szállítás esetén. (Utánvétes fizetési mód házhozszállítás esetén lehetséges.)